14 Şubat 2013 Perşembe

14 Şubat `mı ?


Bu karikatürü gördükçe herifcem aklıma geliyor, özel günlerimiz onun için hep bu şekilde karşılandığı için özel günlerimiz yok bizim, hatta sevgililer günü içinde asrın yalanı hemen dilinde bitiveriyor, "biz sevgili değiliz, karı-kocalar günü olursa kutlarız" güler misin! ağlar mısın! eksikliğini hissettiğimden değil, özel günlerde hediye almak da değil amacım ama beni sevdiği için elinde bir çiçek dalıyla bile gelmesi beni mutlu ederdi açıkcası, kendimi önemsenmiş hissederdim, ne yapalım bende böyle kabul ediyorum kendisini artık, alıştım herhalde ki bir beklentim kalmadı kendisinden, aslında beklenti değil benim ki önemsendiğimi hissetmek, sitemkâr bir yazı olduğunu sanmayın içimi dökesim geldi nedendir bilmem, duygusalmıyım neyim bilemedim...

Yine de sizin Sevgililer gününüz kutlu olsun, sevdiklerinizle birlikte her gününüz sevgililer günü olsun... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Narish`den sizlerin e-mailinize gelsin... :)